Ini Blog Gua ! ^^sye pnye story laa^^: impian melangit ..

Wednesday, June 13, 2012

impian melangit ..

hey - hey ... rsenye dah lame aku tak m'bebel dlm blog nie .. harinie , aku mau bgtau impian aku yg tnggi melangit , agk2 dalam kehidupan aku yg akan datang .. mmpu ke aku beli bnde nie , klau aku leh beli .. cnfirm tiap2 malam tak meleket kat rmah nnti .. :)
korang msti nak tau kan ape bnde kan ?? 


jeng ..


jeng.. 


jeng ..

sabar dlu , jgn nak gelabah .. bersabarkan separuh daripada iman .. hohoho

:



:



:



:



sebenarnye , mls nak tnjuk lg .. tp klau tak tunjuk , korang nngs plak nnti ..


:


:


:

haa , nie la yg jd idaman aku tu ?? 
cntik kan ?? 
boleh ngepong bini bile dah kahwin nnti .. :)
insyaALLAH , suatu hari nnti aku akan beli ... :D



Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen